به پرتال معاونت فرهنگی ستاد نماز جمعه حبیب آباد خوش آمدید پنج شنبه، 14 تیر 1403
فهرست
زندگی نامه مؤ سس کانون
 زندگی نامه موسس کانون حاج سید رضا مومنی
آخرین مطالب
پر بازدیدترین ها

محکویت جنایت هتک حرمت حرم رضوی (ع) و ترور سه روحانی جهادگر

توسط : admin
تاریخ : 10-10-1348, 13:00
امام حمعه محترم حبیب آباد در خطبۀ دوم نماز جمعه این هفته (19 فروردین ماه) با محکوم نمودن جنایت هتک حرمت به حرم امام رضا (ع) و ترور سه روحانی جهادگر و انقلابی در روز سوم ماه رمضان (که منجر به شهادت دو نفر از این عزیزان و مجروح شدن نفر سوم شد) و تسلیت شهادت شهدای روحانی و طلب شفای عاجل برای روحانی مجروح این حادثه ، چند مطلب را متذکر شدند:

1- وقوع این جنایت با این خصوصیات - انتخاب مکان وقوع جنایت و انتخاب اشخاص مورد حمله - نشان دهندۀ کارگردانی پشت صحنه دشمنان انقلاب و اسلام و تحریک آنها در این جنایت است و در راستای راهبرد صهیونیست ها " از پا در اوردن ایران با هزاران ضربۀ چاقو " ارزیابی می شود.

2- هجمه ای که جبهۀ رسانه ای دشمن بعد از این جنایت ، نسبت به روحانیت انقلابی داشت ، نشان داد که دشمنان - بیش از هر چیز - از روحانیت اصیل و انقلابی و خدوم و جهادگر ، ترس و واهمه دارد و با آن دشمن است.

3- جوی که قبل از این جنایت در فضای مجازی ایران در راستای افغانی هراسی و در فضای مجازی افغانستان در راستای ایران هراسی از سوی دشمنان ایجاد شد و همچنین بعذ از این جنایت با برجسته کردن ملیت و مذهب ضارب قاتل ، نشان دهندۀ تداوم سیاست شوم دشمنان برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و تفرقه بین دو کشور همسایه و برادر ، ایران و افغانستان است که از هر حادثه ای که بتوانند در راستای اهداف پلید خود بهره می برند. ما باید مراقب باشیم و در میدان دشمن بازی نکنیم.

















موضوع : خطبه ها ونکته ها / گالری تصاویر

با ارسال نظرات ارزشمند خود ما را همراهی کنید

ارسال نظر


نوای وبگاه
پیوندها
جستجو در سایت
عضویت در کانال جبهه فرهنگی
 زندگی نامه موسس کانون حاج سید رضا مومنی
طراحی قالب

بهینه سازی قالب
مرجع وبلاگ نویسان
درباره ما

در راستای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله العالی و تدابیر حکیمانه و حمایت ها معنوی معظمٌ له، کانونهای فرهنگی هنری مساجد که برخاسته از مسجد و خانه خداست برای تربیت جوانان و نوجوانان به ویژه جوانان مسجدی و با هدف مبارزه فرهنگی با تهاجم فرهنگی دشمن شکل گرفته است. کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) مسجد امام صادق علیه السلام (ملاعباس) حبیب آباد برخوار بیشتر بخوانید